Választható szállítási módok:
Személyes átvétel GLS, DPD, és MPL futárszolgálat
Személyes átvétel:
Cégünknél lehetősége van megtekinteni bemutatótermünket,
illetve megvásárolnia a kívánt terméket. Ugyanitt veheti át személyesen
webáruházunkból rendelt termékét, termékeit.
Nyitva tartás: hétfőtől-péntekig 8 - 15 óráig
Címünk: 8468 Kolontár, Kossuth Lajos utca 36.
Személyes átvétel esetén kétféle módon fizethet:
·
online megrendelés esetén bankkártyával,
·
telephelyünkön kizárólag készpénzzel.
Házhoz szállítás:
Webáruházunkban megrendelt termékeit cégünk megbízott
partnere, a GLS Hungary Kft. és a DPD Hungary Kft. szállítja házhoz Magyarország egész területén.
A kiszállítás díja:
-
30.000 Ft alatti vásárlás esetén 1 990 Ft (mely
ár tartalmazza az utánvét kezelési költségét is), kizárólag Magyarországon belüli szállítás esetén
- 30.000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES (kizárólag Magyarországon belüli szállítás esetén)
- külföldi szállítás előtt kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot
MPL postai kiszállítás
A kiszállítás díja és kezelési költsége:
- Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db
- Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db
- Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db
- Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db
-
A
csomagok kézbesítése munkanapokon 8 és 17 óra között történik.
Amennyiben a fenti időszakokban nem tartózkodik otthon, szállítási címként
célszerű (ha van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
A vásárló hibájából (rossz cím, sikertelen kézbesítés) eredő újrapostázás költségeit a vásárló köteles fizetni.
A megrendelt terméket a futárszolgálat 3 munkanapon belül megkísérli házhoz szállítani a megadott szállítási címre. A 3 munkanapon belüli szállítási határidő csak akkor érvényes, ha a megrendelő elérhető az általa megadott szállítási címen a szállítás napján.
A szállítási díj két kézbesítési kísérletet tesz lehetővé,
amennyiben az első kézbesítés nem volt sikeres, a futár írásos értesítőt
hagy a címzettnél. Ha a címzett nem jelentkezik a futárszolgálatnál, a
futárszolgálat 5 napon belül még kétszer megkíséreli a csomag kikézbesítését.
Ha egyik alkalommal sem sikerült a kézbesítés, akkor visszaszállítja a csomagot
cégünknek.
Bankkártyás és banki átutalásos fizetés
esetén cégünk ellenőrzi a vásárolt termékek ellenértékének a beérkezését és
csak a pontos összeg beérkezése után kezdi meg a megrendelt termékek
csomagolását és azok átadását a futárszolgálat részére, illetve készíti elő a telephelyen
való átvételre.