Általános Szerződési Feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el általános szerződési feltételeinket (ÁSZF), és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Jelen szerződés kizárólag elektronikus formában kerül elfogadásra és megkötésre (online adásvételi szerződés: olyan adásvételi szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás egy honlapon vagy egyéb elektronikus eszközön keresztül kínál megvételre valamilyen árut, és a fogyasztó az adott honlapon vagy egyéb elektronikus eszközön keresztül rendeli meg azt), nem minősül írásba foglalt szerződésnek, nem kerül egyedileg iktatásra, továbbá postázásra, valamint magatartási kódexre nem utal.
A Webáruház működésével, az egyes termékek megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a jelen Általános Szerződési Feltételekben, valamint a Webáruház honlapján megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen szerződés az alábbiakról rendelkezik:
Üzemeltetői adatok ismertetése
Megvásárolható termékek köre, a kínált termékek kategóriabesorolása
A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
Rendelés lépéseinek bemutatása
Szállítási feltételek
Szállítási, kezelési díjaink
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Fizetési feltételek
Szavatossági információk, tudnivalók
Az elállás joga, az elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
Adatkezelési információk, adatbiztonság, GDPR rendelkezések
Panaszügyintézés
Záró rendelkezések
Üzemeltetői adatok
Cégnév: W-Home Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1111 Budapest, Bartók B. út 14. 1/10.
Levelezési cím: 8468 Kolontár, Kossuth Lajos utca 36.
Adószám: 22956514-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-419773
Cégjegyzékét vezeti: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Csomagküldő kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma: 4518/2010
Szerződés és kapcsolattartás nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség, ügyfélszolgálat: info@wagnerhome.hu
Telefonos elérhetőség: 06-88/220-075
Szállítási partner megnevezése: GLS Hungary Kft., DPD Hungária Kft., Magyar Posta Zrt.
Személyes átvételi lehetőség: 8468 Kolontár, Kossuth Lajos utca 36.
Megvásárolható termékek köre, a kínált termékek kategória besorolása
A megjelenített termékek mind online, mind személyesen is megvásárolhatóak. Az online vásárlás házhoz szállítással vagy személyes átvétellel történhet.
A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
Wellness termékek
Orvos technikai eszközök
Textil termékek
Elektronikai termékek
Kozmetikumok
Háztartási eszközök
A termékek Webáruházban feltüntetett árai tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, utánvétel esetén annak díját, bankfiókos befizetéskor a befizetés díját, illetve személyes átvétel esetén a kezelési költséget. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. Az egyes termékek jellemzőit az adott termék melletti részletes ismertető tartalmazza.
A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
A megrendelések automatikus visszaigazolása haladéktalanul, de legkésőbb a rendelés leadásától számított 48 órán belül e-mailben történik (a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 18. § rendelkezésének megfelelően). Amennyiben 48 órán belül nem kap rendeléséről visszaigazolást, úgy a vonatkozó jogszabály alapján (ld: az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 6. § (2) bek.) a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól. A megrendelések feldolgozása (számla elkészítése) 2 munkanapon belül megkezdődik és felvesszük Önnel a kapcsolatot. A teljesítési határidő (szállítási idő) a visszaigazolástól számított 5 munkanap (átlagos teljesítési idő a visszaigazolástól számított 2-3 munkanap).
Az üzemeltető fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések részbeni vagy teljes visszautasítására. Visszautasításra különösen akkor kerülhet sor, ha a megrendelt termék beszerzésére a külföldi partnernél felmerülő ok miatt nincs lehetőség, vagy akkor, ha nem történik meg az előre utalás. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén a teljes vételár, illetve részteljesítés esetén a túlfizetett összeg visszautalásra kerül a megrendelőnek.
A rendelés menete
1. Amennyiben még nem regisztrált a weboldalon, úgy regisztrálhat a kényelmesebb vásárlás érdekében, azonban vendégként (nem regisztrált vásárlóként) is leadhatja megrendelését. Ha már korábban regisztrálta magát, akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció. Amennyiben regisztrál, úgy a következő rendelés alkalmával már regisztrált felhasználóként tud belépni a Webáruházba, ez esetben a szállítási és számlázási adatok újbóli megadása nélkül tudja leadni megrendelését, illetve követni tudja rendelése állapotát.
2. A megvásárolni kívánt termék/termékek kosárba helyezése.
3. Miután a megvásárolni kívánt terméket/termékeket a kosárba helyezte, a ’Tovább a kosárhoz’ gomb megnyomásával juthat el a ’Fizetés’ oldalra, ahol látni fogja a kosárba helyezett terméket/termékeket. Itt tudja megváltoztatni termékenként a mennyiséget, illetve tudja törölni és kiválaszthatja az átvétel típusát. A ’Tovább’ gomb megnyomásával jut a személyes adatok oldalra.
4. Itt válassza ki fizetés típusát, majd adja meg személyes, illetve számlázási adatait és pontos szállítási címet, ahol Ön vagy megbízottja a megvásárolt terméket/termékeket át tudja venni. Regisztrált felhasználóinknak itt automatikusan kitöltésre kerülnek adatai. Ezen oldalon el kell fogadnia jelen általános szerződési feltételt. A ’Tovább’ gomb megnyomásával az ellenőrző oldalra jut.
5. A rendelés ellenőrzése: a megrendelés leadása előtt még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, javíthatja az esetleges adatbeviteli hibákat.
6. A ’Rendelés’ gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
7. Online PayPal bankkártyás fizetés választása esetén a fizetés végrehajtása.
8. E-mailben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
A szerződési nyilatkozatának megtételekor – azaz a megrendeléssel - Ön kifejezetten tudomásul veszi, hogy nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után.
Kérjük, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a megrendelt termék. Különösen fontos a telefonszám és az e-mail cím pontos megadása, ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése. Amennyiben nem kap 1-2 órán belül automatikus visszaigazolást e-mailben, úgy ellenőrizze postafiókjához tartozó tárhely telítettségét, esetleg a kéretlen levelek (spam) gyűjtésére szolgáló mappát. A hibásan megadott adatokból származó szállítási problémákért Webáruházunk semmilyen felelősséget nem vállal, az emiatt keletkező költségek teljes egészében a megrendelőt terhelik.
Amennyiben a rendelés leadását követően veszi észre, hogy adatbeviteli hiba miatt tévesen adott meg adatokat (pl. hibás szállítási cím, téves darabszám) úgy a módosításra telefonon vagy e-mail útján mindaddig lehetősége van, míg a megrendelt termékeket a futárnak.
Szállítási feltételek
Az áru megrendelésekor Ön kiválaszthatja, hogy házhozszállítással vagy személyesen kívánja-e átvenni az árut átvenni.
Személyes átvétel:
Cégünknél lehetősége van megtekinteni bemutatótermünket, illetve megvásárolnia a kívánt terméket. Ugyan itt veheti át személyesen webáruházunkból rendelt termékét, termékeit.
Bemutatótermünk nyitva tartása és a személyes átvételre hétfőtől-péntekig 8 és 15 óra között van lehetőség.
Címünk: 8468 Kolontár, Kossuth Lajos utca 36.
Személyes átvétel esetén kétféle módon fizethet:
- online megrendelés esetén bankkártyával előre kifizeti a terméket
- telephelyünkön készpénzzel fizet
Házhozszállítás
Webáruházunkban megrendelt termékeit cégünk megbízott partnere, a GLS Hungary Kft., DPD Hungary Kft. és Magyar Posta Zrt. szállítja házhoz Magyarország egész területén.
A kiszállítási díj 30.000 Ft alatti vásárlás esetén 1990 Ft (mely ár tartalmazza az utánvét kezelési költségét is), 30.000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES (DPD, vagy GLS futárral való szállítás esetén).
A kiszállítási díj minden vásárlási értékre vonatkozik, amennyiben Magyar Posta futárszolgálattal kéri a szállítást (Szállítási, kezelési költségek a Szállítási, kezelési díjaink menüben találhatóak).
A csomagok kézbesítése munkanapokon 8 és 17 óra között történik, amennyiben a fenti időszakokban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (ha van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
A megrendelt terméket a futárszolgálat 3 munkanapon belül megkísérli házhoz szállítani a megadott szállítási címre. A 3 munkanapon belüli szállítási határidő csak akkor érvényes, ha a megrendelő elérhető az általa megadott szállítási címen a szállítás napján.
A szállítási díj két kézbesítési kísérletet tesz lehetővé, amennyiben az első kézbesítés nem volt sikeres, a futár írásos értesítőt hagy a címzettnél. Ha a címzett nem jelentkezik a futárszolgálatnál, a futárszolgálat 5 napon belül még kétszer megkíséreli a csomag kikézbesítését. Ha egyik alkalommal sem sikerült a kézbesítés, akkor visszaszállítja a csomagot cégünknek.
Bankkártyás fizetés esetén cégünk ellenőrzi a vásárolt termékek ellenértékének a beérkezését és csak a pontos összeg beérkezése után kezdi meg a megrendelt termékek csomagolását és azok átadását a futárszolgálat részére, illetve készíti elő a telephelyen való átvételre.
Szállítási, kezelési díjaink
Szállítási díjunk magyarországi szállítás esetén rendelési értéktől függően (DPD, GLS):
· 0 – 30.000 Ft: 1990 Ft
· 30.000 Ft és efelett: ingyenes
MPL postai kiszállítás
A kiszállítás díja és kezelési költsége (minden megrendelés esetén):
- Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db
- Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db
- Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db
- Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db
- Kezelési költség: bruttó 6350 Ft/csomag
Személyes átvétel esetén a szállítási díj 0 Ft és csak készpénzes fizetésre van lehetőség.
Házhoz szállítási információk
A wagnerhome.hu webáruház megrendeléseit a GLS és DPD futárszolgálat futárjai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Amennyiben készpénzes utánvételt választott, kérjük, kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak (azaz a megrendelt termék és a szállítás) díját a futárnak! A futár általi kétszeri sikertelen kézbesítési kísérlet után újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Az elállási jog gyakorlása esetén a megrendelő (fogyasztó) viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli.
Fizetési feltételek
Személyes átvétel esetén a Vásárló cégünk telephelyénfizeti meg a termék vételárát készpénzben. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség. A termék átvételére a Vásárló a fizetést követően jogosult.
Fizetés utánvétellel, készpénzben vagy bankkártyával: Amennyiben a webáruházunkban megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Vásárló a megrendelés végösszegét a futárszolgálat alkalmazottjának teljesítse készpénzbe vagy bankkártyával.
Bankkártyával: Az online bankkártyás fizetések a PayPal rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.
A PayPal egy elektronikus fizetési mód, amelynek fiókjai úgy működnek, mint a normál bankszámlák. A tranzakciók azonnal létrejönnek, beleértve a fiókok közötti átutalást is.
A PayPallal történő megrendelés kifizetése után a kiszállítás a PayPal fiókban megadott címre történik.
Szavatossági információk, tudnivalók
A termékekre a következő jótállási szabályok érvényesek:
- 10 000 forinttól 250 000 forintig terjedő eladási ár esetén két év,
- 250 000 forint feletti (250 001 forinttól kezdődő) eladási ár esetén három év.
Általános szabályok
A jótállás a fogyasztó jogszabályból eredő jogait – így különösen, de nem kizárólagosan a kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési jogait – nem érinti.
A jótállási kötelezettségek teljesítése és az azzal kapcsolatos költségek a fogyasztási cikk eladóját terhelik.
A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.
Amennyiben a jótállási jegyet a fogyasztó részére nem adják át, a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni akkor is, ha a fogyasztó az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot, nyugtát vagy számlát bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal (pl. blokkal) érvényesíthetőek.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásának, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezésnek a napjával kezdődik, ennek dátumát a jótállási jegyen rögzítették.
A jótállási igény érvényesíthetőségének határideje a felek között létrejött szerződés teljesítésétől, vagyis a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásától vagy az üzembe helyezésének napjával kezdődik és a termék árától függően 2 vagy 3 évig tart.
A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a vállalkozással közölni. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó a felelős.
A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett bármelyik békéltető testületnél eljárást kezdeményezhet.
Webáruházunkban kizárólag új termékek kerülnek értékesítésre. A termékek eredeti gyári csomagolásban, sértetlenül kerülnek feladásra a címzett részére. A forgalmazott termékekre a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően felelősséget vállalunk. Amennyiben a megvásárolt termék bizonyíthatóan már hibásan került kézbesítésre, úgy azt kérésére kicseréljük.
A hibás teljesítésre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései irányadók, különösen a Hatodik Könyv VI. cím XXIV. fejezet rendelkezései.
A kötelezett, azaz a Webáruház hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.
Jótállási jogok
A jótállás keretében belül a jótállási igénye alapján a fogyasztó választása szerint:
- kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak - másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállás teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet;
- az ellenszolgáltatás (termék ára) arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy
- a szerződéstől elállhat, ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Ilyenkor a termék vételára visszajár a fogyasztónak.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szerint.
Kellékszavatossági jogok
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a W-Home Kft. hibás teljesítése esetén a Webáruházzal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni.
A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
A kijavítás során a termékbe kizárólag új alkatrész építhető be.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után késedelem nélkül, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 14 napon belül közölni. A hiba felfedezésétől számított 14 napon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért Ön a felelős. Az Ön kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Webáruházzal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a W-Home Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Webáruházat terhelik. Kicserélés vagy elállás esetén Ön nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a jelen pont 1. alpontjában meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A termékszavatosság vonatkozásában gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után késedelem nélkül, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 14 napon belül közölni. A hiba felfedezésétől számított 14 napon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért Ön a felelős. Az Ön termékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A jótállási felelősségvállalás - különösen, de nem kizárólag – az alábbi esetkörökre nem terjed ki:
- szakszerűtlen üzembe helyezés, ha az üzembe helyezést nem a vállalkozás vagy annak megbízottja végezte el, továbbá ha a szakszerűtlen üzembe helyezés nem a használati-kezelési útmutató hibájára vagy hiányára vezethető vissza,
- nem rendeltetésszerű használat,
- karbantartási kötelezettség elmulasztása,
- helytelen tárolás, kezelés, rongálás,
- amennyiben a hibát elemi kár, természeti csapás okozta.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Nem érvényes az elállási jog
- egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem küldhető vissza (pl. borotva, fogkefe, fehérnemű, törölköző, stb.)
- a vásárló kérésére gyártott egyedi paraméteres termékek
- bontott csomagolású táplálékkiegészítők, vitaminok, krémek
- bontott csomagolású öblítők, mosószerek, mosogatószerek
Az elállás joga, az elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet rendelkezései alapján a fogyasztót (megrendelőt) elállási jog illeti meg az alábbiak szerint.
A távollévők között kötött szerződés esetén (azaz a jelen szerződés hatálya alatti megrendelés esetén) a fogyasztót (megrendelőt) indokolás nélküli elállási jog illeti meg.
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.
Az elállási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap. Átvételi (kézhezvételi) időpont házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja, ami a futártól kapott nyugtával igazolható. (Tájékoztatásul közöljük, hogy az elállást határidőben érvényesítettnek tekintjük, ha a fogyasztó az elállásról szóló nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi, azaz a tizennegyedik napon közölt elállás is érvényesen közöltnek tekintendő.)
Amennyiben élni kíván elállási jogával, kérjük, jelezze a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban vagy telefonon.
Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek tekintjük, ha Ön nyilatkozatát a jelen általános szerződési feltételekben meghatározott határidő lejárta előtt elküldi. Ennek igazolása Önt terheli.
A termék visszaküldés költségét a vásárlónak kell viselnie.
Termék elállás és visszaküldés
Kérjük, hogy elállás esetén a csomag mindenképpen tartalmazza a Termék visszaküldési nyomtatványt a bankszámlaszámmal együtt!
Visszaküldési cím:
W-Home Kft.
8468 Kolontár, Kossuth L. u. 36.